JÁRVÁNY INT. TERV
FRISS HÍREK
PROGRAMNAPTÁR
VERSENYEK
SPORT
ISKOLÁNKRÓL
ISKOLATÖRTÉNET
HAGYOMÁNYAINK
TESTVÉRISKOLÁNK
ISKOLAORVOS
KÉPGALÉRIA Új
KÉPGALÉRIA
CSENGETÉSI REND
SZOROBÁN
EMLÉKNAPOK
FOGADÓÓRÁK
KÖRZETEK
TOVÁBBTANULÁS
BEIRATKOZÁS
BEIRATKOZÁS SEGÉDLET
SULIVÁRÓ
TANULÓK
OSZTÁLYOK
PEDAGÓGUSOK
KÖLCSÖNÖZHETÕ KÖNYV
TÁMOGATÓINK
KÖZÉRDEKÛ CÍMEK
GYERMEKVÉDELEM
KÖZZÉTÉTELI LISTA
KÖZÉPISKOLAI
TANULMÁNYI EREDMÉNYEK

DÖK SZMSZ
SZMSZ
HÁZIREND
PEDAGÓGIAI PROGRAM Tanfelügyeleti értékelés Intézkedési terv 2025
Dokumentumok
Galéria

Vozri- Brczi gnes

2007-ben szereztem tanti diplomt a jszbernyi Szent Istvn Egyetem Alkalmazott Blcsszeti Karn, nmet mveltsgterleten. Ezt kveten adminisztratv terleten tevkenykedtem, s pszicholgiai tanulmnyokat folytattam a Szegedi Tudomnyegyetem Blcsszettudomnyi Karn. A tantshoz 2010-ben trtem vissza. A slyspi Mra Ferenc ltalnos Iskolban osztlyfnkknt, majd nmet tantknt dolgoztam, ksbb fels tagozatban is oktattam, s napkzis pedaggusknt is kiprblhattam magam.

A Kossuthba 2014-ben rkeztem, a csaldias lgkrnek ksznheten pedig hamar megtalltam a helyem. A tantrgycsoportos oktats keretein bell magyar nyelv s irodalom, valamint nek-zene, erklcstan s nmet tantrgyakat tantok. Tanrimon szvesen nylok a drmapedaggira jellemz elemekhez, a differencilt csoportmunkk mellett elszeretettel alkalmazok projektmdszert is. Mindig igyekszem benssges viszonyt kialaktani tantvnyaimmal, mert vallom, hogy ez az alapja a bizalom ltrejttnek; zloga annak, hogy rtknek tekinthessk azt a tudst, melyet szeretnk nekik tadni.

Amellett, hogy a gyerekektl minden nap tanulok valami jat, fontosnak tartom a folyamatos szakmai ismeretszerzst, a pedaggiai megjulst. Szvgyemnek rzem hagyomnyaink polst, de emellett igyekszem megltni s meglttatni a ms kultrkban rejl rtkeket is. ppen ezrt, az elmlt idszakban rszt vettem egy 60 rs akkreditlt pedaggus tovbbkpzsen: Jtk s tnc az iskolban cmmel; valamint az "Interkulturlis kompetencia fejleszts pedaggusoknak" cm kpzsen is.

Pedaggiai munkm sorn fontosnak tartom tantvnyaim egyni kszsgeinek s kpessgeinek kibontakoztatst, a tolerancira s elfogadsra nevelst, valamint olyan motivlt gyerekek mentorlst, akiknek rmforrs a tanuls.



 « Vissza





kerületi Ügyességi váltóverseny

kerületi

HETI ÉTLAP
EBÉDBEFIZETÉS