|
Az iskolnkba felvett tanulk nvsora a 2012/2013-as tanvre
2012. mjus 8.
A leend 1.a osztly nvsora |
Aranyi Norbert Bence |
Bacsa Alexandra |
Balogh Bence Balzs |
Bokros Bercel |
Csszr Eszter |
Duka Lili |
Erdlyi Csaba |
Fazekas Benedek |
Jung Olivr |
Kirly Csenge |
Konds Csenge Gyngyi |
Kovcs Grta |
Meszlnyi Roland Zsolt |
Molnr Balzs |
Nagy Norbert |
Ninon Maximo Emilio |
Seprs Anik |
Sinka Ivn Vilmos |
Srank Nikolett |
Szab Miln |
Szarvas Miln |
Tadler Mt Lszl |
Tarnay Attila |
Torma Levente Ferenc |
Virg Levente |
A leend 1.b osztly nvsora |
Balogh Dominik dm |
JELIGE: BESZTERCEI |
JELIGE: KRETOR |
Bords Botond ron |
Csnaki Bence |
Ers Boglrka |
Farkas Anna |
Jakab Martin Adrin |
Kurucz Nikolett |
Lakatos Csaba |
Nagy Tams |
Pap Tams |
Rig Roland Arnold |
Schermann Krisztin Mt |
Szab Tamara Nanda |
Szegedi Bence |
Szeghalmi Nadin Szantina |
Tth Ramna |
Tcsk Adrien |
Zldi Brigitta Patrcia |
A leend 1.n osztly nvsora |
Bartfalvy Krisztina Andrea |
Bolvri Dniel |
Csepely Martin Krisztin |
Farkas Roland |
Fsi Lili Tmea |
Finta Zsfia |
Garai Nndor Mrton |
Gtzy Rka |
Hegyaljai Virg Napsugr |
Kaden Kevin |
Kr Mrk |
Lupa Dniel |
Olh Helga |
Papp Bence Richrd |
Romn Balzs Zsolt |
Sndor Anna Csenge |
Srhegyi Ninett Anna |
Simon Mt |
Szllsi Nra |
Szcs Boglrka |
JELIGE: T.BOTOND |
Varga Dominik Gyula |
Vghelyi Dra |
Vincze Viktria |
 
|
|
| | |
| | |
| | |
| | |
|
V.9. | A tanulók fizikai állapota és edzettsége vizsgálatának befejezése (5-8. évfolyam) Megemlékezés a madarak és fák napjáról (iskolarádión keresztül)
|
V.17. | Áthelyezett munkanap 2025. május 2., péntek helyett. (Tanítás pénteki órarend szerint).
|
V.30. | Határidő: Az országos mérések befejezése 4-8. évfolyamon
|
V.31. | 9.00-12.00 Családi- és Sportnap
|
VI.2. | Osztályozóvizsgák Kihelyezett tanítási órák 8.00-16.00 óráig 16.00 Vezetők fogadó órája
|
VI.3. | Osztályozóvizsgák Nemzeti Összetartozás Napja – megemlékezés iskolarádión keresztül
|
|
|
| | |
|
| | |
|
|
|
| | |
|
| | |
|
|
|
| | | |
|
|
|
| | |
|
HETI ÉTLAP
EBÉDBEFIZETÉS
|
|
| | |
|
|
| | | |
|
| |
| | |
| | | | | | | | | |
|