|
"Iskolanyitogat" nap
Tisztelt Szlk s leend Elssk!
2012. janur 28-n (szombat) rendhagy ISKOLANYITOGAT napot rendeznk. Ezen a napon a tant nnik kzsen tartjk az rkat egy-egy tmakrben. Az rk kztti sznetekben tantvnyaink rvid msorral kedveskednek. Ezt a programot azrt szervezzk, hogy nk szemlyesen informldhassanak az iskolnkban foly nevel-oktat munkrl. Megismerkedhessenek azokkal a pedaggusokkal, akik terveink szerint a kvetkez tanvben gyermekeiket tantani fogjk. Lehetsget biztostunk arra, hogy krdseiket szemlyesen fel tudjk tenni.
A nylt nap programja:
Idpont | Tanterem | Pedaggus | Tma | Osztly |
9.00-9.45 | fszt. 16-os terem | Hidvgin Kozry Zsuzsanna
Kelemen Mria | Ilyenek vagyunk?! | 4.b |
9.45-10.00 | aula | | Csontos Szigfrid - dramatikus jtk | 4.a |
10.00-10.45 | II. emelet 215-s terem | Trk Krisztina Pissinger Irn | "Itt a farsang, ll a bl..." | 4.n |
10.45-11.00 | aula | | De nehz az iskolatska... - mozgssznhz | 4.b |
11.00-11.45 | I. emelet 116-os terem | Kompa Istvnn Zgoni Istvnn | Micimack s bartai | 4.a |
11.45-12.00 | aula | | Tojsmese - dramatikus jtk nmet s magyar nyelven | 4.n |
12 rtl ktetlen beszlgetst tartunk a knyvtrban, ahol tanknyv- s fzetkillts is megtekinthet.
A gyerekek rszre jtszhzat biztostunk.
Az pletben egsz dleltt bf mkdik.
Minden rdekldt szeretettel vrunk.
ISKOLANYITOGAT napot tartunk mg: 2012. februr 23-n, cstrtkn.
|
|
| | |
| | |
| | |
| | |
|
V.9. | A tanulók fizikai állapota és edzettsége vizsgálatának befejezése (5-8. évfolyam) Megemlékezés a madarak és fák napjáról (iskolarádión keresztül)
|
V.17. | Áthelyezett munkanap 2025. május 2., péntek helyett. (Tanítás pénteki órarend szerint).
|
V.30. | Határidő: Az országos mérések befejezése 4-8. évfolyamon
|
V.31. | 9.00-12.00 Családi- és Sportnap
|
VI.2. | Osztályozóvizsgák Kihelyezett tanítási órák 8.00-16.00 óráig 16.00 Vezetők fogadó órája
|
VI.3. | Osztályozóvizsgák Nemzeti Összetartozás Napja – megemlékezés iskolarádión keresztül
|
|
|
| | |
|
| | |
|
|
|
| | |
|
| | |
|
|
|
| | | |
|
|
|
| | |
|
HETI ÉTLAP
EBÉDBEFIZETÉS
|
|
| | |
|
|
| | | |
|
| |
| | |
| | | | | | | | | |
|